Kontakta Accesit
Kom i kontakt med oss!




Accesit support

Vi på Accesit Support vill att du får all hjälp du behöver. Telefoni, IT och dokumenthantering är funktioner som är centrala för alla företag, och i många fall till och med affärskritiska. Även med de bästa lösningarna uppstår dock ibland fel och problem. Då är det viktigt att ha tillgång till en professionell och lättillgänglig support.

Accesit har en egen serviceorganisation, som ser till att du alltid får det stöd och den service du behöver. Vi garanterar korta väntetider – för när problem uppstår så ska de lösas så snart det bara går.

Ringer du från utlandet? Ring då: +46171667800 istället.

Serviceavtalet är din försäkring

Ett sätt att minimera risken för problem är att teckna ett serviceavtal. Man kan se det som en försäkring. Vi ser då till så att din utrustning och programvaror alltid är uppdaterade och i bästa skick.

Eftersom alla företag är olika utformar vi serviceavtalet så det passar just ditt företag.

I vårt rekommenderade serviceavtal ingår följande delar:

  • Telefon & fjärrsupport
  • Inställelsetid från 2 timmar
  • Uppgradering av mjukvaror ingår
  • Utökad garanti
  • Årlig kontroll av utrustning

Hjälpavsnitt

Skrivarsupport

Kommer inom kort.

IT-Support

Många IT-problem kan vi avhjälpa utan att besöka dig på plats. Du behöver då installera en fil på din dator, som du laddar ner via länken nedan.

Ladda ned Accesits Teamviewer

KONTAKTFORMULÄR

Felanmälan & allmän supportkontakt




Beställ SIM-kort/Hjälp med PIN/PUK



Jag önskar hjälp med ... *